Електросамокат двомоторний Kugoo G-Booster 23ah 2400w. Електросамокат Куго Джі-Бустер Куга Ж-Бустер
43 400 ₴
Показати оптові ціни- В наявності
- Оптом і в роздріб
- Код: 000140
Гарантія 1 рік!
Накладений платіж
Ви оплачуєте товар під час отримання. У разі доставляння в Україні через Нову Пошту ви оплачуєте валізу у відділенні. Також у Вас завжди є можливість оплатити замовлення на карту Приватбанка/Монобанка
ВСЯ ПРОДУКЦІЯ СЕРТИФІЦІЙОВАНА
Електросамокат двомоторний Kugoo G-Booster (Jilong) 23ah 2400w. Електросамокат Куго Джі-Бустер Куга Ж-Бустер
Підходить для швидкісного переміщення як рівною асфальтом, так і розбитими дорогами та пересіченою місцевістю, у суху та в міру вологу погоду.
Високий кліренс і енергомістка підвіска дають змогу з'їжджати з драбин і застрибувати на бордюри.
Для експлуатації в умовах сильного дощу, подолання глибоких калюж і брудових ванн вкрай рекомендується замовити повну гідроізоляцію. Висока потужність моторів дає змогу долати підйоми до 25 градусів.
Максимальна вага райдера не більш ніж 140 кг.
Гарне стандартне освітлення передніх фар дає змогу впевнено пересуватися в темну пору доби без потреби купівлі додаткових ліхтарів.
Електричний самокат Кугу Джі-Бустер у складеному стані легко входить до багажника середнього легкового автомобіля. Тож якщо Ви не вважаєте пробіг самоката, то зможете повернутися додому разом із ним на таксі. Також самокат можна перевозити в метро, і він зручно розміщується на ескалаторі.
Масивні еластомери, накачувані 10-дюймові колеса, пружина в підсідельному штирі та м'яка сидіння — таке поєднання дає змогу здійснювати поїздки з комфортом на дальні відстані, не стомлюючи райдера.
Конструкція підвіски дає змогу робити стрибки з бордюрів і щаблів.
На самокаті є можливість обмеження максимальної швидкості на рівні.
Комплектація
Інструкція
2 брелоки сигналізації
Зарядний пристрій 2 А 54.6 В
Розкладний мультиключ
Конструкція рами та коліс водночас не мають складаних частин — що додає надійності.
Електросамокат Kugoo G-Booster 23 ah 2400w (Kugo G-Booster, Koogo G-Booster) обладнаний моторами на передньому та задньому колесі потужністю 1200 ватів, тобто сумарна потужність становить 2400 ватів.
Є 2 режими роботи моторів — це повний привод з обома провідними колесами та задній привод. За цю функцію відповідає червона кнопка на кермі зліва: в натиснутому стані вмикається повний привод.
Колеса:
Пневматичні безкамерні шини діаметром 10 дюймів (254 см) забезпечують чудове зчеплення з поверхнею та м'яке проходження дрібних нерівностей.
Справа на кермі — бортовий комп'ютер і клавіша газу.
Кермова колонка на пром-підшипниках закритого типу.
Висота керма в угоду міцності конструкції не змінюється.
Кермо від велосипеда, тому захоплення дуже широке (складає 63 см) і дуже зручне, що покращує керованість на високих швидкостях.
У кермі є винос, що дає можливість поставити будь-який інший винос (якщо стандартний Вас чимось не влаштовує), наприклад, для людей зі зростом вище 190 см, можна поставити винос із регулюванням за кутом нахилу.
Грипси (ручки) на кермі — гумові, еластичні, добре лежать у руках.
Підніжка:
Підніжка розташовується на задній частині деки зліва.
Бортовий комп'ютер:
На корпусі бортового комп'ютера електросамоката Kugoo G-Booster 2019 є 3 кнопки керування з підсвіткою (середня кнопка — це увімкнення/вимкнення/зміни параметрів; нижня та верхня кнопки — це перемикання режиму швидкості) і дисплей. Під корпусом розташовується клавіша газу для натискання великим пальцем.
Дисплей — монохромний, квадратної форми, з підсвіткою. Показання з такого дисплея набагато краще видно на сонці, ніж на кольоровому дисплеї. Дисплей показує: швидкість, заряд батареї, вольтаж батареї, загальний пробіг, поточний пробіг, час поточного пробігу.
Передбачено 3 режими роботи самоката: від максимального пробігу, до максимальної потужності.
Налаштування бортового комп'ютера:
P0: на якій напруги вимикається самокат
P1: розмір коліс у дюймах
P2: величина, що впливає на коректність вимірювання швидкості та пробігу. Значення за замовчуванням: 15
P3: датчик швидкості (0 — зовнішній; 1 - внутрішній)
P4: кілометри/мілі
P5: старт із поштовхом (0 — ввімкнений; 1 — вимкнений)
P6: круїз-контроль (0 — вимкнений; 1 — увімкнений)
P7: динаміка розгону (0 — плавний; 1 - резкий)
P8: обмеження за потужністю у відсотках (за замовчуванням 100c/o)
Режими руху:
Три режими швидкості.
Два режими привода — повний привод і задній привод.
Два режими енергоспоживання моторів: екорежим (економне енергоспоживання електромоторів для досягнення максимальної дальності ходу) і турборежим (для швидкісної їзди на максимальних параметрах потужності).
Дві яскраві фари на кермовій стійці дійсно добре освітлюють дорогу. Фари можна регулювати за висотою встановлення й дальності світла. Вони мають три режими роботи: ближнє світло, дальнє світло та стробоскоп.
У деці встановлені фари габаритних вогнів — дві спереду та дві ззаду. Для їхнього ввімкнення потрібно натиснути кнопку, що розміщена на задній частині деки (перед заднім колесом справа) під гумовою заглушкою (на цю кнопку можна натиснути прямо через гумову заглушку). Там само поруч розташоване гніздо заряджання.
Підвіска:
На передньому та задньому колесі встановлена одноважільна еластомірна підвіска, геометрія якої займає набагато менше місця, ніж класична пружинна підвіска. Ця підвіска має високий хід за середньої жорсткості, що наділяє самокат гарною керованістю на рівному асфальті та водночас забезпечує гарну амортизацію на бездоріжжі. Водночас на високих навантаженнях підвіска не пробивається.
Акумулятор:
Блок Li-Ion батарей загальною ємністю 23ah і 28ah залежно від комплектації. Час повного заряджання становить 6-8 годин. За повного заряджання напруга акумулятора має становити 52-53 Вольта. Мінімальне значення напруги акумулятора нижче якого вимикаються мотори становить 40 вольтів. Рекомендується у разі зниження напруги до 42 вольтів для збільшення дальності ходу і далі рух на задньому приводі.
Сигналізація:
У разі активованої сигналізації блокується увімкнення самоката, а також стопоряться мотор-колеса. У разі спроби прибрати самокат, вмикається гучний сирена.
Під час заряджання акумулятора не залишати самокат без нагляду. У разі досягнення номінального заряду треба вимкнути самокат від зарядного пристрою.
Відразу після купівлі рекомендується провести вологозахист самоката, посадивши кришку деки на герметик, а також загерметизувати всі отвори з виходами в деці. Якщо ж ви вирішили зробити повну професійну гідроізоляцію, то її можна замовити під час купівлі самоката як додаткову послугу.
Також під час катання у вологу погоду рекомендується встановити на заднє крило додатковий бризковик (його можна знайти в розділі аксесуарів).
Якщо Вам бракує можливостей штатного гальма, можна поставити гідравлічні гальма.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Вага: 33 кг
- Потужність: 2400 W
- Акумулятор: 23000 mAh
- Максимальна швидкість: 60 км/год
- Максимальний пробіг: 65-70 км
- Час повного заряджання: 6-8 годин
- Розмір коліс: 10»
- Дисплей: є
- Підсвітка: є
- Привод: передній і задній
- Гальмівна система: дискова
- Максимальне навантаження: 150 кг
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Kugoo |
Країна виробник | Китай |
Максимальне навантаження | 120 кг |
Матеріал рами | Алюміній |
Конструкція | Складана |
Діаметр колеса | 8 мм |
Особливості | Амортизатор, Ручне гальмо, Підніжка |
Вага | 11 кг |
Колір | Чорний |
Потужність електродвигуна | 350 Вт |
Час зарядки | 3 година |
Максимальна швидкість | 35 км/год |
Рекомендована гранична швидкість | 30 км/год |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | Сігвеї |
Електросамокат | Електросамокат |
Електросамокат | Електросамокат |
Діаметр коліс | 8.5 дюйм |
Вікова група | Універсальний |
Kugoo G-Booster | Куго Джі Бустер |
Електросамокат Kugoo G-Booster (Jilong) | Електросамокат Kugoo G-Booster (Jilong) |
- Ціна: 43 400 ₴