Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Товар відправляється з мінімально перед оплатою 500 грн якщо сума замовлення складає до 10000 грн. і 1000 грн якщо більше 10000 грн.!! Адресна доставка кур'єром Нової Пошти по всій УкраїніВартість і умови доставки згідно тарифів Нової пошти. Доставка "Укрпошта"Вартість доставки Укрпошта згідно тарифів перевізника.При виборі Укрпошта передбачена тільки ПОВНА ПЕРЕДОПЛАТА товару!При терміні доставку по Україні від 3 до 5 днів,стільки ж виходить і зворотна доставка грошей. До всіх зручностей додається довгі черги та години очікування.Дякуємо за розуміння!!! Доставка "Нова Пошта"Вартість доставки Нова Пошта становить від 70 грн залежно від ваги і габаритів вантажу При виборі післяплати Ви доплачуєте 20грн+2% від вартості замовлення за повернення грошових коштів нам. Термін доставки від 1 до 3 робочих днів. Посилки Нова Пошта відправляються кожен день. Номери декларацій надсилаються смс-повідомленням.
Способи оплати
- Оплатить товар можете во за этими реквизитами ПриватБанк ✅5168757414910481 Золошко Р.В. ✅Monobank 5375414105228844 Роман З. После оплаты просим скинуть скрин оплаты или фото чека по вот этому номеру +380667600232(Viber/Telegram)
- Оплатить товар можете во за этими реквизитами ПриватБанк ✅5168757414910481 Золошко Р.В. ✅Monobank 5375414105228844 Роман З. После оплаты просим скинуть скрин оплаты или фото чека по вот этому номеру +380667600232(Viber/Telegram)
Гарантія:
У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. В усіх гарантійних талонах є адреси та телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато, і Ви можете вибрати зручний для Вас.
Товари, що мають гарантійний талон авторизованого сервісного центру, обслуговуються в сервісних центрах виробника!
Будь ласка, зберігайте гарантійний талон та товарний чек протягом усього терміну експлуатації товару.
Якщо у гарантійний період сервісний центр не зможе відремонтувати Ваш товар:
Якщо в гарантійний період придбаний у нас вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
-Товар з повною комплектацією;
-гарантійний талон;
-документ, що підтверджує оплату;
-Висновок сервісного центру обов'язково з відміткою про те, що товар має «Суттєвий недолік»
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:
-Порушення безпеки гарантійних пломб;
-Наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
-Порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
-несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
-Неправильного заповнення гарантійного талону;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
-природне зношування або вичерпання ресурсу;
-випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
-пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
-пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, -вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
-пошкодження, викликані аварійним підвищенням чи зниженням у мережі;
-пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
-пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання та -підключення товару до інших виробів;
-пошкодження, викликані використанням
Термін доставки
Доставка замовлення здійснюється протягом 1-3 днів після оплати за товар. Відправка замовлень службами доставки і на точки видачі здійснюється тільки в будні дні (понеділок-п'ятниця). Замовлення, прийняті у вихідні дні, відправляються в понеділок або у вівторок.
Вартість доставки
Доставка здійснюється за рахунок Покупця за тарифами транспортної компанії.
Адресна доставка
Адресна доставка до дверей по Україні
Адресна доставка здійснюється службою доставки "Нова Пошта". Доставка здійснюється за рахунок Покупця за тарифами транспортної компанії.
Огляд посилки
При отриманні посилки на пошті скористайтеся послугою «Огляд Відправлення», що дозволить переглянути вміст відправлення, її цілісність.
При наявності претензій до стану або наявності вмісту посилки складіть Акт прийому-передачі та Претензію на Новій пошті.
У разі відмови від огляду на Новій пошті, наш інтернет-магазин НЕ НЕСЕ відповідальність за цілісність і наявність товару !
Оплатити замовлення в нашому інтернет-магазині Ви можете будь-яким зручним для Вас способом:
1.Оплата при отриманні ( післяплата ) у відділенні кур'єрської служби Нова пошта або Інтайм.
2.Передоплата на карту Приватбанку.
3."ПромОплата" від Prom.ua